niedziela, 28 października 2012

Ja już na nogach , a wy ?

Czeeeeść ! 
Wiecie ,  że dzisiaj przestawili godzinki ? Teraz zamiast 7.00 jest 6.00 : ) .
Mam dla was klika fajnych niespodzianek (heh chodzi o zdjęcia i pytanko) , ale najpierw pytanie .! 
Czy ktoś chciałby prowadzić ze mną bloga ? Pomyślałam , że może przydał by mi się jakiś współwłaściciel .Więc jak ktoś chciałby to napiszcie , a ja potem zdecyduję ale to nie będzie takie proste :p Wszystkiego się dowiecie jak tylko będziecie chcieli ze mną współpracować .

Okey czas na niespodzianki ♥ 
Pokaże wam najpierw takie fajne zdjęcia , które są (przynajmniej przezemnie) choć troche godne podziwu : D
 

















Mam nadzieję , że zdjęcia się choć troszkę podobają ♥ Mi bardzo szczególnie te konie :**
 No chyba czas na drugą niespodziankę .. Wiedzieliście że mam zwierzaczka ?? A mianowicie myszkę :3




Ładna ♥ Cio nie ?? :3

8 komentarzy:

  1. Ja raczej się nie skuszę na prowadzenie z Tobą bloga - mam swojego ;3 Piszesz bardzo ciekawie, czasem tylko drażniące są przedłużone słowa (np. "czeeeeeeść").

    archiwum-aoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. słodka myszka ;)
    fajne zdjęcia ;p
    ciekawy blog ;]


    ewaa-farnaa-ef.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Blog ciekawy. Będę zaglądać. Nie przepadam za myszkami;P Widzę, ze dopiero zaczynasz i mam dla ciebie radę;D
    Praca z kimś jest o wiele trudniejsza niż ci się to wydaje. Polecam pisać samej;) Polegasz tylko na sobie i na nikim więcej.
    Mam nadzieję, że zajrzysz do mnie i skomentujesz, bo dopiero zacyznam;)) :http://moja-dusza-site.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja prowadzę bloga sama i to jest lepsze niż praca z kimś masz miej obowiązków i nie musisz sprawdzać czy czasem współwłaściciel nie napisał jakiś głupot. Radzę ci abyś pisała sama ;PP

    http://bez-komercji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja miałam kiedyś szczurka i wyglądał zupełnie jak twoja myszka. Suuuper blog i Twoje wpisy.
    Kunegunda z http://kunegunda-koniec-nudy.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny szczurek :)

    w wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Piszcie szczerze przyjmę do serca każdy komentarz :)