sobota, 27 października 2012

O mnie

Nie no wiedziałam , że tak będzie .. Teraz nie będę mogła powstrzymać się od pisania nowych postów = D .! Ale to chyba dobrze ?! Będzie tego trochę więcej ; )

No więc trochę wam o sobie opowiem , ale zacznijmy od podstaw . Okey nazywam się Nina znajomi mówią na mnie "MANIAK" serio nie wiem dlaczego mam 15 lat i mieszkam w Poznaniu .. Moją pasją jest fotografia oraz malarstwo no i oczywiście taniec ♥♥ Bez nich moje życie nie miało by tyle kolorów . Interesuje się również modą < rzecz jasna > . W przyszłości chciałabym być ... hmm . No mam jeszcze sporo czasu do namysłu :p
No nie wiem  to chyba wszystko co mogła bym wam powiedzieć . 
Jeżeli macie jakieś pytania to napiszcie do mnie na ninka6626@gmail.com lub podzielcie się pytaniami w komentarzu :3 


1 komentarz:

  1. też lubię fotografię xd
    zapraszam ; ) http://cytryndor.blogspot.com/
    + obserwuję

    OdpowiedzUsuń

Piszcie szczerze przyjmę do serca każdy komentarz :)