sobota, 27 października 2012

Pierwszy post - nowy blog

Hej wam ! Jeżeli ktokolwiek to czyta to chociaż niech doczyta do końca ; ) .. Nazywam się Nina i wpadłam na taki pomysł , że ja także poprowadzę bloga . Mam nadzieję , że będzie się wam podobać .! A teraz skąd ta nazwa ?... Myślałam nad nią długo aż w końcu wymyśliłam . Najpierw miał być "strawberry world" czyli "truskawkowy świat" , ale wymyśliłam coś lepszego (chyba) "Przez różowe okno" czyli mój świat . Czasem będę wstawiała posty takie jak "Siemanko , dzisiaj byłam u fryzjera i...." , a czasem związane z jakimś różnymi rzeczami ..! Liczę na wasze wsparcie !! Zazwyczaj , gdy prowadziłam bloga to po tygodniu na niego nie wchodziłam , ale mam nadzieję że z tym będzie inaczej : ) . Ahaa no i jeszcze jedno ... gdybyście mogli podrzucić mi kilka propozycji na jakieś ciekawe posty to bardzo proszę . 



4 komentarze:

  1. fajnie :) już nie mogę się doczekać następnego posta !

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaczęłaś fajnie, oby tak dalej ;P

    Zapraszam do mnie;http://zauroczona152.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na kolejne posty :) To ty na tym zdjęciu na dole? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie to nie ja :] I dziękuje wam wszystkim ♥

    OdpowiedzUsuń

Piszcie szczerze przyjmę do serca każdy komentarz :)